ECR-POS Detail Forstør

ECR-POS retail

Ny vare

  • Integreret økonomisystem
  • Lagerstyring/statusmodul
  • Oprettelse af varer ud fra leverandørens elektroniske faktura
  • Styring af varianter i 2 dimensioner - f.eks. farve/størrelse
  • Udskrivning af etiketter
  • Tids styrede kampagner
  • Konsignation
  • Nem opsætning af PLU knapper
  • Gavekort/tilgodeseddel styring
  • 6 salgspris niveauer per vare
  • Kort terminal integration
  • WebShop integration (PrestaShop)

Flere detaljer

Yderligere information

Hvad er ECR-POS retail?

ECR-POS retail er et dansk udviklet totalsystem som kan bruges inden for mange brancher. Systemet er udviklet med henblik på, at det skal være nemt og overskueligt. Dette er for at sikre, at der skal bruges mindst mulig tid med den daglige styring af ens butik og at tiden i stedet kan bruges på ens kunder.

Der tænkes meget på aktuelle kundebehov og fremtidige behov, derfor lytter vi meget til hvad vores kunders ønsker er til systemet og systemet bliver løbende udvidet med diverse funktioner, som er ønsket af vores kunder.

ECR-POS retail er opbygget omkring en Microsoft SQL database og er opdelt i et bagkontor og et kasse program.

Bagkontoret bruges til alt det administrative, mens kassen er gjort så simpel som mulig, så oplæring af nyt personale går smertefrit.

Et bagkontor kan nemt styre flere kasser på en gang - kasserne kan endda stå på forskellige geografiske lokationer, så længe der er en internet forbindelse mellem bagkontoret og kasserne. Skulle der være et nedbrud er det dog ikke et problem, da alle vare oplysninger selvfølgelig ligger lokalt på kassen og synkronisering af data automatisk genoprettes, når der igen er en internet forbindelse mellem bagkontoret og kassen.